معرفی برنامه Team Green و Racer Rewards؛

برنامه Team GreenTM کاواساکی که نزدیک به چهار دهه پیش پا گرفت خدمات بی‌نظیری را در قالب طرح‌هایی چون Racer Rewards و پشتیبانی از مراکز فروش و پشتیبانی فنی در مسابقات، برای راکبین موتورسیکلت‌های کاواساکی فراهم می‌کند. در آمریکا، ریسرهایی که با مدل‌های KX، Ninja/ZX و KRX در رشته‌های چون موتوکراس، آفرود، رود ریسینگ (مسابقه جاده‌ای)، Flat Track و مسابقات SxS شرکت می‌کنند می‌توانند از جوایز برنامه Racer Awards که ذیل Team Green تعریف شده است بهره‌مند شوند. برنامه Team Green کاواساکی که پرداختی‌های آن به بیش از 7 میلیون دلار بالغ شده و هر ساله بیش از 40 رویداد مسابقه‌ای را در آمریکا پشتیبانی می‌کند، استاندارد پشتیبانی از فعالیت‌های مسابقه‌ای آماتور و حرفه‌ای را ارتقاء بخشیده است.

ارتقای موتوکراس‌های کاواساکی برای مسابقات 01

 

جزییات برنامه Racer Awardsبرای سال 2021 و محصولات جدید سری KX؛

شرکت Kawasaki Motors آمریکا که تجربه‌ای چهار دهه‌ای در پشتیبانی از مسابقات موتوکراس و آفرود دارد به تازگی جزییات برنامه Team GreenTM Racer Rewards را برای سال 2021 منتشر کرده است. راکبین واجد صلاحیت موتورسیکلت‌های KXTM در رویدادهای مسابقه‌ای منتخب موتوکراس و آفرود در سراسر آمریکا می توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند. برای فصل 2021، پرداختی‌ها برای سری‌های آفرود از قبیل GNCC، National Enduro، JDay Offroad، Hare & Hound و Full Gas Sprint Enduro افزایش یافته است و فقط پرداخت‌های آفرود آن به 2.2 میلیون دلار می رسد که بیشترین میزان در این صنعت است. رایان هالیدی، مدیر Team Green می‌گوید: “ارائه یک برنامه Racer Rewards جامع از اولویت‌های Team green است. مشتریان کاواساکی به شرکت در مسابقات علاقه دارند و ما با این جوایز از فعالیت‌های مسابقه‌ای آنها پشتیبانی می‌کنیم.”

همزمان با انتشار جزییات برنامه امسال Racer Awards ، چند محصول جدید و ارتقاءیافته سری KX نیز به بازار عرضه شد از جمله KX 250 ، KX 450 و مدل‌های کراس کانتری KX 250XC و KX 450XC.

ارتقای موتوکراس‌های کاواساکی برای مسابقات 02

لباس و ریسر جدید تیم مونستر انرژی کاواساکی؛

از آن هنگام که Monster Energy در مسابقات MXGP سال 2014 اسپانسر KRT (تیم مسابقه کاواساکی) شد، این دو شرکت یک همکاری چندساله موفقیت‌آمیز را تجربه کرده‌اند. تیم مونستر انرژی به تازگی از گرافیک جدید موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای و لباس ریسرها رونمایی کرده است. در دفتر مرکزی تیم در شیندل هلند و تِست ترک آنها ویدئویی برای این رونمایی رسمی تهیه شد که با این لینک در دسترس می‌باشد: https://youtu.be/ttTgld-xGAo

وینسنت برنی، مدیر فنی KRT : “شروع فصل جدید مسابقات و دیدن گرافیک و طراحی جدید موتورسیکلت‌ها و لباس ریسرها هیچگاه خالی از هیجان نیست. در سال جدید برای موتورسیکلت RF3 یک ریسر جدید داریم، ایوو مونتیچلی. او هر بار بهتر از قبل با KX450-SR می‌راند و ما نیز در این مدت دائما و گام و به گام تغییرات و ارتقاء‌هایی بر موتورسیکلت او اعمال می‌کردیم. از رویکرد ایوو و تعهد کاری‌اش بسیار رضایت داریم. او کاملا با تیم هماهنگ است و مطمئنیم که پاداش پشتکار خود را خواهد گرفت. اما در مورد RF3، یک فصل کامل را با هم پیش رو داریم و درخصوص مواردی که نیازمند بهبود است به توافق رسیده‌ایم. تست‌هایی که در زمستان انجام دادیم خیلی نتیجه‌بخش بود و بهبودهایی اعمال شد که عمدتا به شاسی مربوط می‌شدند.”

ارتقای موتوکراس‌های کاواساکی برای مسابقات 03

 

زمستان پرثمر مونستر انرژی

وینسنت برنی در ادامه به شرح فعالیت‌های تیم در زمستان گذشته پرداخت: “به لحاظ فنی، حضور سالانه در مسابقات پیش-از-فصل خیلی اهمیت دارد و به همین خاطر تیم تصمیم گرفت تا برای امتحان کردن موتورسیکلت‌ها و ریسرها در شرایط واقعی مسابقه، در “قهرمانی بین‌المللی ایتالیا” (Italian International Championship) شرکت کند. قهرمانی در این مسابقات با مدل RF و کسب مقام سوم در رده‌بندی سراسری با موتورسیکلت IM128 بسیار برای ما روحیه‌بخش بود.

الان مثل شیرهایی هستیم که در قفس انداخته باشندشان و برای بیرون آمدن و جنگیدن له له بزنند. زمستان خوبی داشتیم و بی‌صبرانه منتظر شروع کارزار 2021 هستیم.”

ارتقای موتوکراس‌های کاواساکی برای مسابقات 04

کویرموتور؛ نماینده رسمی کاواساکی (کاوازاکی) ژاپن در ایران